Tuesday, February 28, 2012

+every single picture have their own songs+

ilmu yang terbaik adalah kita mempraktikkan ilmu yang kita ada dalam kehidupan kita..dalam salah satu silibus pelajaran aku,adalah dengan menjadi storyteller dengan menggunakan gambar.setiap orang ada cara mereka berfikir.critical thinking menerangkan seseorang itu adalah "BERSENI".." Music and picture expresses feeling and thought, without language; it was below and before speech, and it is above and beyond all words. ~Robert G. Ingersoll "

single life.
setiap yang bernyawa..pasti akan pergi..tiada yang kekal dan abadi..the single tree is symbolic of horrow and lonely..but the sky always accompany the tree..

softness of touch
sentuhan itu adalah sesuatu yang sangat berkait rapat dengan kasih sayang..bagaimana sentuhan itu sangat penting bagi seorang lelaki dalam sesuatu hubungan..guess what?!sentuhan seorang perempuan kepada seorang lelaki boleh menghilangkan tekanan yang dialami oleh lelaki...begitu juga dengan bayi.sentuhan menyebabkan mereka terasa akrab dengan orang disekelilingnya.sentuhan merupakan medium komunikasi bagi mereka.

strive for life
untuk mencapai sebuah impian kita harus berkerja keras dan berusaha untuk mencapai apa yang kita mahukan.selnangkah perjalanan anda.seribu kejayaan menanti.

path of life
jalan hidup kita sama ada susah atau senang,walaupun takdir sudah tertulis tetapi kita sendiri berhak menentukannya.seorang perompak,tidak dilahirkan menjadi perompak.tetapi dia sendiri memilih untuk menjadi seorang perompak.

standing proud.
sebatang pokok life alone without another tree berhampiran dengannya.tetapi dengan bangganya masih hidup..tetapi dia lupa.dia hidup kerana jasa langit..melimpahkan hujan dan memayungi matahari untuk memancarkan cahaya.the same goes with human being..memberi dan menerima adalah sesuatu yang sangat harus di praktikkan dalam hidup.jangan anda merasakan orang sentiasa salah.sedangkan diri sendiri belum tentu betul.menerima keburukan dan silap orang lain..pasti orang lain takkan berfikir panjang untuk menerima anda seadanya..

love
love is something abstract..can't touch by ur hand..but u can feel it by ur pure heart♥

No comments:

Post a Comment